Izbombardirani ste opcijama i pojmovima? Integrirano, online, branding, vanjsko oglašavanje… A vi samo želite znati što će na vašem tržištu rezultirati većom prodajom uz budžet kojim raspolažete? Odgovor je vrlo jednostavan: TESTIRAJTE.
U svakodnevnoj borbi s tržištem, inozemnom konkurencijom, velikim igračima, naplatom i drugim bitkama svakodnevnog poslovanja još je potrebno brinuti za marketing i to uz velika očekivanja prema ovom sve kompleksnijem području, piše BizIT. Često skeptični prema nekim kanalima, a opet potaknuti (domaćim i inozemnim) pričama o velikim uspjesima i primjerima istih, istina o pravom (uspješnom) marketinškom putu je između te dvije krajnosti. Stoga se nameće logično rješenje – pronađite svoj put testiranjem!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu