Hrabro i drsko, ali pitanje je koliko pametno. Tako su svjetski marketinški stručnjaci, ali i brojni potrošači komentirali najnoviji slučaj rebrendirana jednog globalno renomiranog brenda. Američka "ikona", pivo Budweiser prije točno pet dana promijenilo je ime i do 8. studenoga zvat će se America. Odlučili su tako čelni ljudi najvećeg svjetskog pivara InBeva i kao temelj za ovaj šestomjesečni rebrending izabrali ni manje ni više nego – američke predsjedničke izbore.
Naslovljena parolom "Amerika je u vašim rukama", kampanja će koristiti i ulomke teksta zakletve odanosti američkoj zastavi i nacionalne himne na ambalaži, a njezini kreatori kažu kako je cilj potaknuti kupce da slave zajedničke vrijednosti slobode i autentičnosti Amerike i Budweisera. Oslanjajući se na domoljublje milijuna potrošača u Americi, pokušat će nadoknaditi izgubljeno u opasnoj utrci s sve popularnijim craft pivarima koji mu počinju preotimati dobar dio tržišnog kolača. Stoga rebrending ove slavne marke zapravo i ne čudi, kada se zna da se za tim "alatom" najčešće poseže uslijed pada tržišnog udjela, pojavljivanja nove ili jačanja. Razlog može biti i to što brend nije u skladu s trendovima i jednostavno ga treba osuvremeniti i udahnuti mu "novi život". Kako kaže Edvin Jurin, PR direktor iz McCanna Zagreb, rebrendiranju se prilazi u trenutku kada se ustanovi da je došlo do zamora i empatije između brenda kakav je danas i dosadašnjih korisnika brenda uslijed novih socioloških, gospodarskih i kulturoloških trendova na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu