Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Magazin za muškarce na ‘igrački’ za muškarce

Autor: Majda Žujo
06. veljača 2011. u 22:00
Podijeli članak —

U veljači izlazi prvi hrvatski magazin na iPadu, Klik, koji će tri mjeseca biti besplatan za kupce uređaja

Hrvatski će čitatelji konačno dobiti svoj prvi magazin na iPadu. Naime, od 20. veljače, magazin Klik izdavača Adria Medije, prvi na našem tržištu, svoj će sadržaj plasirati i na toj popularnoj platformi. Svi vlasnici iPada prva tri broja Klik dobit će besplatno, dok će se nakon promotivnog razdoblja sadržaj naplaćivati, iako se još ne zna po kojoj cijeni.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dodatan mamac za oglašivače
“Ovaj potez je zapravo nešto novo, jer rezultate ne možemo predvidjeti”, kaže Marijan Topolovec, direktor Klik izdanja, te dodaje kako se zapravo više radi o imidž kampanji. Prema nekim procjenama u Hrvatskoj bi u godinu dana moglo biti prodano 40 do 50 tisuća iPada, što je sigurno dobra prilika da se privuku i novi čitatelji. Takav potez zapravo ni ne čudi kada se uzme u obzir da su čitatelji Klika uglavnom muškarci, isto kao i većina vlasnika iPada. “U prva tri mjeseca, koliko će sadržaj na iPadu biti besplatan, očekujemo do deset tisuća čitatelja”, kaže Topolovec. Aplikacija na iPadu sadržavat će tiskano izdanje časopisa uz dodatni interaktivni i multimedijalni sadržaj. “Pedeset posto sadržaja bit će iz trenutnih tiskanih izdanja dok će ostalo biti interaktivni sadržaj, kao i nešto sadržaja iz prethodnih izdanja. U svakom slučaju imat ćemo puno interaktivnog sadržaja”, poručuje Topolovec.

Hrvatski će čitatelji konačno dobiti svoj prvi magazin na iPadu. Naime, od 20. veljače, magazin Klik izdavača Adria Medije, prvi na našem tržištu, svoj će sadržaj plasirati i na toj popularnoj platformi. Svi vlasnici iPada prva tri broja Klik dobit će besplatno, dok će se nakon promotivnog razdoblja sadržaj naplaćivati, iako se još ne zna po kojoj cijeni.

Dodatan mamac za oglašivače
“Ovaj potez je zapravo nešto novo, jer rezultate ne možemo predvidjeti”, kaže Marijan Topolovec, direktor Klik izdanja, te dodaje kako se zapravo više radi o imidž kampanji. Prema nekim procjenama u Hrvatskoj bi u godinu dana moglo biti prodano 40 do 50 tisuća iPada, što je sigurno dobra prilika da se privuku i novi čitatelji. Takav potez zapravo ni ne čudi kada se uzme u obzir da su čitatelji Klika uglavnom muškarci, isto kao i većina vlasnika iPada. “U prva tri mjeseca, koliko će sadržaj na iPadu biti besplatan, očekujemo do deset tisuća čitatelja”, kaže Topolovec. Aplikacija na iPadu sadržavat će tiskano izdanje časopisa uz dodatni interaktivni i multimedijalni sadržaj. “Pedeset posto sadržaja bit će iz trenutnih tiskanih izdanja dok će ostalo biti interaktivni sadržaj, kao i nešto sadržaja iz prethodnih izdanja. U svakom slučaju imat ćemo puno interaktivnog sadržaja”, poručuje Topolovec.

Videoklipovi sa snimanja
iPad aplikacija nudit će, primjerice, dodatne sadržaje poput recenzija najboljih filmova i glazbe s popratnim audio-vizualnim sadržajima. U Klikovoj ‘’ropotarnici’’ naći će se izbor najboljih tekstova i fotografija iz desetogodišnje povijesti magazina, a moći će se pogledati i videoklipovi sa snimanja naslovnice, fotogalerije najboljih duplerica te filmići sa snimanja “Djevojke iz susjedstva”.

Oglašivači

Tisak, internet i oglas u jednom
S obzirom na mogućnosti koje nudi, platforma će sigurno biti i dodatni mamac za oglašivače. “Najveća prednost ove plaforme svakako je u oglašivačima kojima se otvaraju nove i veće mogućnosti koje sada ovise samo o njihovoj kreativnosti. Oglas više nije samo oglas. Uvođenjem iPada spojili smo sve tri platforme – tisak, internet i iPad u jedan oglašivački prostor”, objašnjava Topolovec.

Autor: Majda Žujo
06. veljača 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close