Potpredsjednik marketinga Coca-Cole za zapadnu Europu i stariji potpredsjednik kompanije za marketing za regiju EMEA, koja obuhvaća Europu, Bliski istok i Afriku je Walter Susini, čovjek koji ima bogatu i bujnu karijeru u marketingu i oglašavanju i prije ulaska u jednu od najrenomiranijih globalnih tvrtki.
U Coca-Coli je kvalificiran za vođenje velikih marketinških transformacija u svim sektorima, s porukom da je Coca-Cola napitak za cijeli život. Susini u ekskluzivnom razgovoru za Poslovni dnevnik govori o inovacijama, konceptu "kompanije s pićima za svaku prigodu", navikama ovdašnjih potrošača koji "svoju" colu proizvedenu u Hrvatskoj piju već pola stoljeća, ali i o snazi brenda i društvenoj odgovornosti. Otkriva i što znači poruka "dobro poslovanje je dobro za poslovanje".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu