Stigao je kultni brend za njegu kože: “Lansiranje smo pripremali 8 mjeseci, čekali smo pravi tren”

Autor: Marta Duić , 14. ožujak 2021. u 11:00
Kristijan Božić/PATRIK MACEK/PIXSELL

Kristijan Božić, marketing direktor La Roche Posay & CeraVe u L’Orealu Adria Balkan, govori o zahtjevnosti dovođenja i pozicioniranja brenda na tržištu.

Kristijan Božić, marketing direktor La Roche Posay & CeraVe u L’Oréal Adria Balkan u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva koliko je zahtjevno dovođenje novog brenda na tržište i koja su očekivanja od brenda.

Komentirao je i što dovođenje brenda CeraVe znači za našu beauty industriju, trendove u industriji te koja su inače glavna tržišta brenda.

Koliko je zahtjevno dovođenje tako velikog brenda na naše tržište? Kako ste se kao kompanija odlučili za to?

Odluka nije bila teška. Radi se o brendu iz portfelja Grupe L’Oréal, sjajne učinkovitosti i čvrste dermatološke pozadine – razvijenog od dermatologa i s dermatolozima, a pristupačnog cjenovnog ranga. Zadnjih godina brend je u ekspanziji na području Europe te smo se od naših kolega mogli uvjeriti kako od potrošača dolaze sjajne povratne informacije, a i prodajni rezultati. Samo smo čekali najbolji trenutak da ove proizvode plasiramo i na naša tržišta. Dolazak svakog brenda zahtijeva određene prilagodbe u procesima i pripremu projekta lansiranja brenda, ali na nivou L’Oréal grupe imamo svake godine neko lansiranje tako da s vremenom i te stvari postanu uhodani procesi.

Koliko je trajao proces i s kojim ste se glavnim izazovima i problemima susreli?

Plan o lansiranju brenda imali smo već neko vrijeme, a aktivna i operativna priprema dolaska na tržište trajala je osam mjeseci. Fokusirali smo se na istraživanja tržišta kako bismo što bolje odredili tko je naš lokalni potrošač i kako ćemo sam brend pozicionirati.

Kakva su vaša očekivanja od brenda?

Imamo visoka očekivanja. Radi se o proizvodima koji odgovaraju trenutačnim tržišnim trendovima. Jednostavne i razumljive formule koje potvrđuju stručnjaci, u ovom slučaju dermatolozi, iznimno su bitne kada je riječ o koži i njenom zdravlju. CeraVe odgovara upravo na te potrebe i sjajno zaokružuje naš trenutačni portfelj.

Koje su prve marketinške aktivnosti za pozicioniranje brenda na tržištu i kada krećete s njima?

Početkom godine počeli smo najavljivati dolazak CeraVea na naša tržišta. Kroz društvene mreže, članke, intervjue, objašnjavajući pozadinu brenda i formula. Brend smo predstavili i na dva digitalna regionalna događanja u veljači: za novinare, influencere i naše zaposlenike te za stručnu javnost- dermatologe i farmaceute. Glavni dio kampanje i marketinške komunikacije događa se kroz ožujak.

Nakon toga, koji su planovi s brendom?

Razvijati, investirati, inovirati…, internacionalno i lokalno. U našoj regiji krenuli smo s osnovnom ponudom, no naši potrošači mogu očekivati i ostatak proizvoda koje imamo u portfelju.

Što dovođenje brenda CeraVe znači za Hrvatsku beauty industriju?

Hit dermokozmetički brend je napokon tu i time odgovaramo i idemo u korak s trenutačnim trendovima na globalnom skincare tržištu. Cijela beauty industrija obogaćena je učinkovitim brendom, a proizvodi razvijeni od dermatologa donose element više u kontekstu povjerenja.

Kako se CeraVe uspio snažno pozicionirati u svijetu, koja su glavna tržišta brenda, udjeli i rezultati?

Internacionalno svjedočimo eksploziji CeraVea te bilježimo sjajne prodajne rezultate i povratne informacije od potrošača na svim kontinentima: počevši s Amerikom gdje je ovaj brend već tradicionalno jak, ali i u zapadnoj i istočnoj Europi. Bilježimo dvoznamenkaste ili čak troznamenkaste evolucije. Potrošači su prepoznali kvalitetu brenda, a snaga našeg internacionalnog marketinga te kreativni sadržaj na društvenim mrežama, pogotovo na TikToku, učinili su svoje.

Kakvi su trendovi prisutni na tržištu i kaskamo li za svjetskim kretanjima?

Živimo u digitalnoj eri, bez naglaska na fizičke granice kao nekad te lokalni potrošač ima pristup sadržaju s raznih globalnih tržišta. I naši potrošači traže njegu koja je učinkovita, formule koje su čiste i jednostavne, dobar omjer cijene i kvalitete, pažljivo čitaju sastojke, bitna im je preporuka i potvrda stručnjaka te društveno odgovorno djelovanje brendova i kompanija i izvan njihova “core” poslovanja.

Gdje vidite prostor za napredak?

Mislim da svakako slijedi daljnja “ekspertizacija” cjelokupne industrije – formule i brendovi sa snažnim stručnim uporištem, više relevantnih stručnjaka u komunikaciji, još informiraniji potrošači. Također, još intenzivnije korištenje tehnologije i tehnoloških inovacija u beauty industriji. Vjerujem da ćemo puno spominjati pojam teledermatologija, a razvoj i usavršavanje aplikacija poput Effaclar SpotScana ili My Skin Track UV-a brenda La Roche Posay su nešto što nam nosi budućnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close