Kreativnost stvara intiman odnos s kupcem

Autor: Lucija Špiljak , 02. srpanj 2020. u 22:00
Umjesto u dvorani, na travi/MATIJA HABLJAK/PIXSELL

U Maksimiru dvodnevni Dani komunikacija okupili ponajbolje domaće eksperte i vrhunske strane predavače.

Komunikacijska industrija nakon nekoliko se mjeseci okupila se u utorak u oazi zagrebačkog Maksimira podno Vidikovca, gdje je održano dvodnevno događanje Dani komunikacija Piknika by Jamnica Botanica, prva DK poslovna konferencija u prirodi.

Događaj je organiziran kao spin-off za sudionike ovogodišnjih Dana komunikacija koji će se održati u listopadu u Rovinju jer u travnju nisu mogli.

Konferencijsku dvoranu tako su zamijenili livadom, dekama i jastucima, uz mjere sigurnosti, a na događanju edukativnog karaktera ugostili su domaće i svjetske komunikacijske stručnjake, vodeće biznismene, futuriste, psihologe i kreativce.

Združili su najbolje od onlinea i offlinea uz šest međunarodnih predavača, koji su kroz dva dana razmjenjivali ideje s kolegama. Na dva panela raspravljalo se o kriznom komuniciranju i utjecaju krize na event industriju.

Održano je online druženja s futuristom i vizionarom Benom Hammersleyjem, psihologom specijaliziranim za upravljanje stresom Thijsom Launspachom, a u online razgovoru Lise Targett, generalne menadžerice Tribea i Nine Išek Međugorac (Media Val) prisutni su saznali što ih čeka u budućnosti kad su u pitanju društvene mreže.

Drugi dan DK Piknika by Jamnica Botanica otvorila je stručnjakinja za osobnost Heidi Priebe kako bi motivirala ljude da pronađu potrebnu inspiraciju za poslovne i privatne pobjede. U online razgovoru sudjelovao je i sir Martin Sorrell koji je uz Davora Bruketu otkrio kako će izvući biznis iz krize.

“Konzumacija medija drastično se mijenja”, konstatirao je. Swati Bhattacharya, glavna kreativna direktorica najnagrađivanije indijske kreativne agencije, pokazala je kako približiti brend potrošačima i kreativnošću mijenjati svijet.

“Ne smijemo zaboraviti da komunikacija mora imati dušu – jer upravo kreativnošću stvaramo intiman odnos s potrošačima, koji je ključan”, rekla je Bhattacharya. Kako mijenjati domaću event industriju raspravljalo se na panelu Post Festum – The Post-Pandemic Event Reality.

Komentirajte prvi

New Report

Close