Korisnike uvjerili da se ne boje svemiraca

Autor: Marta Duić , 02. kolovoz 2018. u 22:00
Maja Čulig iz Addika i Ivanka Mabić Gagić iz Brukete&Žinić&Greya

Kampanja Paket tekućih računa Addika i Brukete&Žinić&Greya jedina iz financijskog sektora u regiji u finalu nagrade Effie.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za Pakete tekućih računa su jedini, ne samo iz Hrvatske, nego iz cijele regije koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog natjecanja Euro Effie.

Riječ je o godišnjem natjecanju koje nagrađuje najučinkovitije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi, a dostignuće dodatno dobiva na težina kada se uzme u obzir da je riječ o jedinoj kampanji za financijske usluge u cijeloj Europi koja se uspjela probiti do finala. Žiri radove ocjenjuje temeljem kreativnosti rješenja i ostvarenih rezultata, natjecanje organizira Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA), a pobjednici će se doznati na dodjeli nagrada 16. listopada u Bruxellesu.

Nije lako privući klijente
"Sam ulazak u finale Euro Effiea je iznimno ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Europi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rješenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno se nitko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo stati samo na finalu", izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko Grupu.

Uz pozicioniranje vezano uz gotovinske kredite, Addiko banka je željela učvrstiti svoju poziciju primarne banke za poslovanje i to putem Paketa tekućih računa. Kako tvrdi Ivanka Mabić Gagić, direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey, budući da paketi nisu među četiri najistaknutija razloga zbog kojih korisnici odabiru banku, zahtjevno je s njima privući nove klijente.

"Ideja za ovu kampanju proizašla je iz istraživanja koje pokazuje kako zbog bankarskih naknada ljudi nevoljko podižu gotovinu s bankomata drugih banaka. Addiko banka je zato prvi put na tržištu komunicirala podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka bez naknada. Kampanja je koristila arhetipske strahove poput vanzemaljaca i vampira kao metaforu za visoke naknade, komunicirajući pakete Addiko tekućih računa kao rješenje", pojašnjava Mabić Gagić.

Premašili zadane ciljeve
U Hrvatskoj je fokus bio na televizijskim oglasima, koji se za sve kampanje ne snimaju, već animiraju, dok su u Sloveniji u fokusu bili oglasi na digitalnim kanalima i radiju. Kako tvrdi, rezultati su u obje zemlje premašili zadane ciljeve.  "Veseli me priznanje i kreativnosti i učinkovitosti kampanje Paketa tekućih računa Addiko banke u regiji, osobito jer se radi o jedinoj kampanji u financijskom sektoru u Europi koja je uspjela ući u finale. Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima koji čine i predstavnici oglašivača i agencije", zaključuje Mabić Gagić.

Komentirajte prvi

New Report

Close