Kontra stvorila hype, inicira val promjena u domaćem marketingu

Autor: Sergej Novosel Vučković , 10. veljača 2022. u 22:00
Platinasti NFT s likom suvlasnika agencije Ilije Brajkovića je rasprodan/PD

Agencija za digitalni marketing iz Zagreba prva u branši skovala NFT, digitalni proizvod koji kupcu donosi i benefite – susret sa stručnjacima i konzultacije o poslu.

Agencija za digitalni marketing Kontra novim potezom kao da je ‘udarila kontru’ konkurentima, a tržištu i javnosti ukazala na novi način stvaranja marketinškog “hypea”.

Uostalom, kako kaže CEO Ilija Brajković, bio im je cilj “kreiranje priče i pozicioniranje agencije koja ne samo da prati trendove, nego ih i postavlja, te će biti svima zanimljivo pratiti hype koji bi mogao nastati”.

Kontra je, naime, prva iz svoje branše predstavila vlastitu verziju NFT tokena, sve popularnijeg digitalnog proizvoda kojima cijene u svijetu na aukcijama znaju doseći i milijunske dolarske svote.

Riječ je, znamo, o, non-fungible (nezamjenjivom) tokenu, vrsti podatka na blockchainu, svojevrsnom digitalnom zapisu nekog stvarnog predmeta (npr. slike, certifikata…), koji se može kupovati i prodavati.

Kontra je izdala, “skovala” i na platformi OpenSea ponudila 111 komada, s likovima Brajkovića, drugog suvlasnika Kontre Petra Bogdana te još nekoliko njihovih stručnjaka. Na prodaju je 61, ostali su za poklon poslovnim partnerima i radnicima Kontre.

U tjedan dana od lansiranja prodano ih je devet. S tim da je onaj najvredniji, platinasti Ilija – rasprodan.

Kontra je svoje NFT-ove napravila kao, kažu, pametne ugovore koji imaju potencijalnu ekonomsku vrijednost. A ona jest opipljiva, jer za kupnju tokena određenog ranga (platina, gold…) kupac, novi vlasnik stječe beneficije, ne samo prestiž što imaju NFT.

“Nismo htjeli napraviti samo NFT kao sličicu, već da imaju svrhu, sama sličica zapravo ne vrijedi, ali ako jamči npr. ručak s nama, koji mi plaćamo, to je prilika i za razgovor i konzalting s nama. Kupcima na taj način dajemo dodanu vrijednost, ali po puno nižoj cijeni od realne koja bi bila da se ti savjeti od nas naručuju”, iskren je Brajković.

Kupcima NFT-a to je, dakle, i prilika da upoznaju stručnjake agencije i s njima u opuštenom izdanju možda ugovore i poslove vezane uz marketing ili web development. Prvi koji su uopće kupili i iskoristili takav bonus bili su Splićani iz tvrtke Proficio.

Za ‘Ilija Gold’ sjeli su s Brajkovićem i razgovarali o tehnologiji, razvoju poslovanja… Brajković je zadovoljan odzivom, pogotovo što je većini kupaca ovo bilo prvi put da su se susreli s procesima poput otvaranja digitalnog novčanika (wallet).

“Cijeli su proces ocijenili zahtjevnim, jer sam “user experience” nije skroz “friendly” razvijen. No, sad ulazimo i u bitcoin mjenjačnicu Electrocoin preko koje se mogu kupiti tokeni za kupnju naših NFT-ova pa će biti jednostavnije”, otkriva Brajković i dodaje da im je drago što su popularizirali ovu mogućnost novih tehnologija.

“Predstavljamo to kao dio web3 priče, koja obuhvaća kripto, decentralizirane financije, metaverse. Neki su to opisali kao internet 1999. nakon toga 2000-e godine su donijele velike promjene, a mi ne želimo propustiti ovaj novi val promjena u razvoju interneta.

Mlađim generacijama već je bitno imati digitalni footprint, djeluje im kao da je veća vrijednost NFT-a nego kod kuće imati Picassa. Nekad su to bile sličice nogometaša pa Pokemoni, fizičke karte, sad su to NFT-i.

Iako danas malo ljudi može uopće objasniti što je NFT, vjerujem da će on vrlo skoro postati dio naše svakodnevnice. Tako će, primjerice, čak i ulaznice za koncerte biti spremljene kao NFT u blockchainu”, iskren je Ilija Brajković, suvlasnik Kontre.

Komentirajte prvi

New Report

Close