Europsko udruženje komunikacijskih direktora (EACD) i Institut za medije i upravljanje komunikacijama Univerziteta u St. Gallenu ovih dana publicirali su istraživanje na temu “Društveni mediji i komunikacijska profesija”, provedeno prošle godine.
Fokus istraživanja bio je prikupiti podatke o tome kako društveni mediji utječu i mijenjaju način na koji profesionalni komunikatori obavljaju svoje svakodnevne zadatke, i kako na njih reagiraju i s njima se nose.U istraživanju je sudjelovalo 1.383 komunikatora iz trideset europskih zemalja, od kojih je preko 90% na vodećim pozicijama u svojim organizacijama. Najviše ih dolazi iz privatnih kompanija (33%), nešto više od četvrtine (26%) iz javnih kompanija, 22% iz nevladinih organizacija i 19% iz organizacija u državnom vlasništvu ili političkih organizacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu