Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Klupske večeri pod pokroviteljstvom Oxyda

Autor: Antonela Zečević
09. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Oxydo cilja na mlađu populaciju cijenom naočala koja se kreća od 700 do tisuću kuna

Rijetko koja osoba ne posjeduje barem jedne sunčane naočale, koje su u prvom planu već više desetljeća više zbog dizajna, a tek onda zbog svoje primarne i osnovne funkcije. Tako bi se osim isticanja najvidljivijeg modnog detalja sunčane naočale trebale nositi ponajprije zbog zaštite očiju od UV zračenja. Naime, to zračenje može dovesti do njihova trajnog oštećenja od kojih je najteža stvaranje sive mrene već u mlađoj dobi. Za oko javnosti već unatrag cijelo desteljeće zapinju sunčane naočale brenda Oxydo, posebice jer se odnedavno održavaju klupske večeri pod pokroviteljstvom tog brenda. Na takav smo se potez odlučili jer mislimo da je to najbolji pristup ciljanoj populaciji naših kupaca, rekao je za Poslovni dnevnik Alfonso Matulić iz Oxyda. Iako neke smjernice za kreiranje marketinške strategije dobivamo od našeg dobavljača, međunarodne kompanije Safilo, koja pod svojom kapom drži više od 20 svjetski poznatih brendova kao što su Gucci i Armani, marketing u najvećoj mjeri kreiramo sami, dodao je Matulić. Njihovu ciljanu skupinu čini mlađa populacija, odnosno kupci od 25 do 35 godina, kojima se osim cjenovne dostupnosti koja se kreće između 700 i tisuću kuna najviše sviđaju moderni okviri. Današnji trend diktira velike okvire čija je namjena višestruka. Oblik sunčanih naočala mora odgovarati nošenju u vremenu namijenjenom za sport, ali također moraju biti i dovoljno lijepe da ih se može nositi za neke svečanije prilike. Najbolja potvrda da smo na pravom putu jesu i rezultati prodaje koja se godišnje povećava za pet posto, kaže Matulić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rijetko koja osoba ne posjeduje barem jedne sunčane naočale, koje su u prvom planu već više desetljeća više zbog dizajna, a tek onda zbog svoje primarne i osnovne funkcije. Tako bi se osim isticanja najvidljivijeg modnog detalja sunčane naočale trebale nositi ponajprije zbog zaštite očiju od UV zračenja. Naime, to zračenje može dovesti do njihova trajnog oštećenja od kojih je najteža stvaranje sive mrene već u mlađoj dobi. Za oko javnosti već unatrag cijelo desteljeće zapinju sunčane naočale brenda Oxydo, posebice jer se odnedavno održavaju klupske večeri pod pokroviteljstvom tog brenda. Na takav smo se potez odlučili jer mislimo da je to najbolji pristup ciljanoj populaciji naših kupaca, rekao je za Poslovni dnevnik Alfonso Matulić iz Oxyda. Iako neke smjernice za kreiranje marketinške strategije dobivamo od našeg dobavljača, međunarodne kompanije Safilo, koja pod svojom kapom drži više od 20 svjetski poznatih brendova kao što su Gucci i Armani, marketing u najvećoj mjeri kreiramo sami, dodao je Matulić. Njihovu ciljanu skupinu čini mlađa populacija, odnosno kupci od 25 do 35 godina, kojima se osim cjenovne dostupnosti koja se kreće između 700 i tisuću kuna najviše sviđaju moderni okviri. Današnji trend diktira velike okvire čija je namjena višestruka. Oblik sunčanih naočala mora odgovarati nošenju u vremenu namijenjenom za sport, ali također moraju biti i dovoljno lijepe da ih se može nositi za neke svečanije prilike. Najbolja potvrda da smo na pravom putu jesu i rezultati prodaje koja se godišnje povećava za pet posto, kaže Matulić.

Autor: Antonela Zečević
09. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close