I dok se već renomirani glumci mogu pohvaliti honorarima i preko desetak tisuća eura, oni početnici i amateri moraju se zadovoljiti s mnogo manje. Honorari poznatih glumaca, sportaša ili pjevača, dosežu i iznad 100.000 kuna, a unatoč krizi se nisu mnogo promijenili. Ipak, prosječne su zarade padale, pa su ti iznosi uglavnom oko četiri ili pet tisuća eura.
Cijena angažmana, primjerice glumca u reklami, ovisi o puno faktora – od toga koliko je poznat do količine izrečenog teksta ili pojavljivanja. Iz pouzdanih izvora doznajemo kako se honorari glumaca kreću u rasponu od dvije do osam tisuća eura, a rijetki su oni koji će pristati na manje. No, koliko iznos zavisi o kvaliteti i imidžu koji glumac ima u javnosti, cijena angažmana ovisi i o kompaniji koja radi reklamu. Tako doznajemo da se honorari tvrtki poput Zagrebačke pivovare, banaka ili Leda kreću čak između 8000 i 15.000 eura no ni u Zagrebačkoj pivovari ni u agenciji Unex koja je radila kampanju za Ledo takve navode ne žele komentirati, jer su honorari poslovna tajna. Honorare, očekivano, ne žele komentirati ni u B.netu, no iz pouzdanih izvora saznajemo da su glumci za angažman u njihovoj kampanji zaradili pet do šest tisuća eura, dok su nogometaši honorar od desetak tisuća eura darovali u dobrotvorne svrhe. Trenutno najveću glumačku utakmicu na hrvatskom marketinškom tržištu igraju hrvatske pivovare. Tako je Borka Perića, glumca koji je kazališnoj publici dobro poznat, većina javnosti upoznala preko uloge Karla u kampanji Karlovačke pivovare u kojoj glumi zajedno sa Stjepanom Perićem i Matijom Jakšekovićem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu