Međunarodni trgovački lanac JYSK izabrao je Carat za svojiu novu medijsku agenciju na ukupno 17 tržišta, a jedno od njih je i Hrvatska.
U Caratu su oduševljeni sa JYSK-om kao novim klijentom. Novi poslovni odnos ne samo da će ojačati Caratovu kompetenciju s međunarodnim trgovačkim lancima, štoviše, to potvrđuje da Carat posjeduje operativni model koji uspješno funkcionira na niz različitih tržišta. "Naš pristup JYSK-u bio je utemeljen strategijom koja svoje uporište ima u stvaranju poslovne vrijednosti kroz medije, pokazujući svoju digitalnu snagu. Sve što radimo, temelji se na čvrstom razumijevanju tržišne slike, te dubinski uvidom u potrebe potrošača", kaže Ulrik Petersen, CEO Aegis Media Aarhus.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu