Kao što kaže stara izreka, ne postoji loš publicitet, ali nova reklamna kampanja za jedan luksuzni brazilski magazin možda baš i nije najprikladnija s obzirom na trenutna politička zbivanja u svijetu. Barem to smatra popularni portal Buzzfeed, koji je oglase za brazilski magazin Black Card proglasio "trenutno ne baš najpametnijom kampanjom".
Naime, oglasi se poigravaju s motivima uličnih nemira i revolucije, a nije poznato jesu li autori kampanje i vlasnici magazina namjerno htjeli biti ironični ili možda uopće nisu upoznati s trenutnim zbivanjima u Švedskoj, Turskoj i na Bliskom istoku, piše Buzzfeed. Ipak, portal ne uzima u obzir očitu činjenicu da su oglasi vjerojatno osmišljeni ranije. Iza kampanje stoji brazilska marketinška agencija Dim & Canzian.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu