Postoje liste najmoćnijih kompanija, stvaraju se i poreci najjačih brendova, iza kojih u pravilu stoje i korporativni divovi… Globalno poznate i priznate, s impresivnim godišnjim prihodima koji nadilaze i državne budžete, ove tvrtke nisu nužno i omiljene u javnosti i nisu one na koje bi velik investitor prepisao sav svoj imetak tvrdeći da, eto, jamče brz povratak uloženog i visoku profitabilnost. Naprotiv, lista Top 100 najuglednijih tvrtki, koju već dvadeset godina, objavljuje američki Reputation Institute, a čije je nalaze nedavno prenio Business Insider, sugerira da su prvaci oni koji nemaju najviše novca, ali su zato najjači po glasu koji ih prati.
Švicarsku urarsku tvrtku Rolex ove godine krasi najbolja reputacija – pojam za skupocjene i fine satove, statusni simbol gotovo svih društvenih slojeva, 'swiss made' je iznad danskoga proizvođača igračaka Lego i američke korporacije zabavne industrije Walta Disneya, odnosno kompanija čije proizvode i usluge cijeni ponajviše dječja i mlađa populacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu