Bogata japanska kultura poslužila je agenciji Via Dentsu Canada te ljudima iz Sons and Daughters te agenciji Crush kao inspiracija za reklamu za pivo Sapporo. Cijeli proces proizvodnje piva na neubičajen i tradicionalan način koji prikazuje djeliće japanske kulture u dvominutnom filmiću snimao se čak mjesec dana i to ne u Japanu već u Guangzhou, gradu koji je poznat po zaljevu ‘Biserna rijeka’, a smješten je na jugu Kine.
“Ideja je bila prikazati životopisno iskustvo pripremanja Sapporo piva” kaže Gary Thomas iz Chrusa. Samo snimanje reklame privuklo je veliku pozornost jer je na snimanju sudjelovao veliki broj ljudi te nije bilo neuobičajeno na setu vidjeti kako se šeću sumo hrvači i glumci preobučeni u samuraje i gejše. Mark Zibert (Sons and Daughters) i Gary Thomas (Crush) trudili su se da na dvominutnom spotu bude sve autentično, a da bi bili sigurni da japansku kulturu nisu krivo prikazali angažirali su čak i kulturološke savjetnike među kojima je Nobu Tanaka, priznatog stručnjaka za oglašavanje. Savjetnici su bili zaduženi da paze na svaki detalj na snimanju, od pojedinosti u kadrovima do detalja na kostimima koji su nosili glumci. “Bili smo uzbuđeni od prvog trenutka na snimanju. Svi smo u ovome vidjeli priliku da napravimo nešto izvanredno što će se isticati u području reklama i pokazati da su ljudi još uvijek zainteresirani da vide reklamu koja će ih zaintrigirati” govori Thomas.“Legendary Biru” reklamu potpisuju kreativni direktori Glen Hunt i Les Soos te pisci reklame među kojima je ponovno Glen Hunt s Dhavalom Bhattom.
(N. Buljan)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu