Lijepe žene u reklamama svakodnevna su pojava, što uopće ne čudi jer oglašivači uvijek igraju na kartu privlačenja pozornosti, pogotovo ako su im ciljana publika – muškarci. Međutim, brend čokoladica Clark Bar napravio je nešto drugačije i pomalo ironizirao uobičajenu praksu u reklamama.
Naime, proizvođač slatkiša je lansirao četiri reklame u kojima se pojavljuju četiri ljepotice s različitih govornih područja (Rusija, Italija, Brazil i Francuska) koje pričaju nešto na svom materinjem jeziku. Način govora i njihova intonacija sugeriraju kako one govore nešto vrlo zavodljivo i seksi, ali prijevod pokazuje kako više-manje pričaju – besmislice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu