Uz marku i cijenu, izgled nekog proizvoda, odnosno njegovo pakiranje često je presudan čimbenik u odabiru pri kupnji. Markom i pakiranjem stječe se pažnja potrošača, identificira proizvod, stvara interes, generiraju psihološke konotacije proizvoda te specificiraju njegova korisna svojstva.
A istraživanja pokazuju i da postoji velika vjerojatnost da će pakiranje koje izazove pažnju potrošača dovesti i do njegove kupnje.Prema ekonomskim stručnjacima, primjerice, u supermarketu koji sadrži 15.000 proizvoda, prosječni kupac prođe pored 300 proizvoda u minuti. Polovicu svih kupnji pri tome učini po impulsu, pa efikasna ambalaža na potrošača djeluje kao spot od pet sekundi. To znači da su potrošači ipak voljni platiti malo više za uvjerljivost, izgled, pouzdanost i ugled boljeg pakiranja. "Ambalaža može iznimno utjecati na prodaju proizvoda zato jer je to ono finalno izravno sredstvo komunikacije između brenda i potrošača na mjestu prodaje, tamo gdje se donose finalne odluke o kupnji. Ambalaža omogućuje da se proizvod istakne na polici među ostalima i da uspješno ili manje uspješno komunicira vrijednosti brenda ciljnoj skupini", smatra i Miran Tomičić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu