Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Istraživanje Mladi u vremenu krize

Autor: Poslovni dnevnik
14. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Provedbu studije inicirala je njemačka Zaklada Friedrich Ebert

Provedbu studije inicirala je njemačka Zaklada Friedrich Ebert.

U utorak u Novinarskom domu u Zagrebu  održat će se okrugli stol povodom predstavljanja istraživačke studije "Mladi u vremenu krize" autorica Vlaste Ilišin, Dejane Bouillet, Anje Gvozdanović i Dunje Potočnik.  Riječ je o velikoj studiji o mladima u Hrvatskoj, koju je tijekom 2012. godine prema modelu tradicionalnih Shellovih studija iz Njemačke na reprezentativnom uzorku mladih u Hrvatskoj u dobi od 14 do 27 godina provela skupina istraživačica Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Provedbu studije inicirala je njemačka Zaklada Friedrich Ebert. Slične studije na inicijativu Zaklade provode se i u nekim drugim zemljama regije: u Albaniji i na Kosovu ove su studije mladih već dovršene, dok se u ostalim zemljama regije priprema njihova provedba. Ta istraživanja trebaju pružiti aktualne informacije o željama, očekivanjima, interesima, stavovima i društvenom ponašanju mladih, kako bi se odatle izveli zaključci o razvojnim trendovima u tim društvima. Posljednje slično empirijsko istraživanje mladih provedeno je u Hrvatskoj početkom 2000-ih godina. Ova studija potvrđuje nalaze niza ranijih empirijskih istraživanja. Pokazuje se da dolazeće generacije na sve veću nesigurnost u svome okruženju reagiraju povlačenjem u privatnost, snažnijom orijentacijom na obitelj, kao i suzdržanošću prema društvenom i političkom angažmanu. 

U utorak u Novinarskom domu u Zagrebu  održat će se okrugli stol povodom predstavljanja istraživačke studije "Mladi u vremenu krize" autorica Vlaste Ilišin, Dejane Bouillet, Anje Gvozdanović i Dunje Potočnik.  Riječ je o velikoj studiji o mladima u Hrvatskoj, koju je tijekom 2012. godine prema modelu tradicionalnih Shellovih studija iz Njemačke na reprezentativnom uzorku mladih u Hrvatskoj u dobi od 14 do 27 godina provela skupina istraživačica Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.

Provedbu studije inicirala je njemačka Zaklada Friedrich Ebert. Slične studije na inicijativu Zaklade provode se i u nekim drugim zemljama regije: u Albaniji i na Kosovu ove su studije mladih već dovršene, dok se u ostalim zemljama regije priprema njihova provedba. Ta istraživanja trebaju pružiti aktualne informacije o željama, očekivanjima, interesima, stavovima i društvenom ponašanju mladih, kako bi se odatle izveli zaključci o razvojnim trendovima u tim društvima. Posljednje slično empirijsko istraživanje mladih provedeno je u Hrvatskoj početkom 2000-ih godina. Ova studija potvrđuje nalaze niza ranijih empirijskih istraživanja. Pokazuje se da dolazeće generacije na sve veću nesigurnost u svome okruženju reagiraju povlačenjem u privatnost, snažnijom orijentacijom na obitelj, kao i suzdržanošću prema društvenom i političkom angažmanu. 

Autor: Poslovni dnevnik
14. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close