Svijetu je trebalo resetiranje. Još sam prošle godine govorila o čistom zraku kao jednom od novih trendova u budućnosti, što je došlo višeslojno i brže nego što smo mislili. S druge strane ovo je vrijeme kada se možemo vratiti pravim vrijednostima, shvatiti da ponekad moramo pasti i izgubiti kako bismo pobijedili.
Ovo je vrijeme za akciju”, riječi su Marian Salzman, jedne od najboljih PR stručnjakinja u svijetu i višoj potpredsjednica globalnih komunikacija Philip Morris Internationala. Sa Salzman smo razgovorali prošli tjedan kada se održala specijalno izdanje Dana komunikacija, u sklopu kojef je stručnjakinja podijelila svoje znanje te vizionarskim pristupom agencijama, brendovima i ostalima zainteresiranima dala odgovore i savjete iz nove perspektive.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu