Novi festival spoj je dvaju dosadašnjih, IdejeX i Effieja, koji će odsada na jednom mjestu promovirati najkreativnije i najučinkovitije marketinške projekte, dok će sudionici imati priliku razmijeniti iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u stvaranju poslovnih rješenja za razvoj gospodarstva. “Spajanjem IdejeX i Effie-ja povezali smo ključne elemente ovih nagrada – kreativnost i učinkovitost – u jedno događanje za koje vjerujemo da će zaživjeti kao najvažniji stručni skup na području tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Samim time ovaj festival postao je ne samo najveći festival već i centralno mjesto okupljanja industrija na kojem široj javnosti želimo pokazati koliko dobra marketinška komunikacija može pomoći gospodarstvu, ali i društvu u cjelini”, poručio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, koja zajedno s IAB Hrvatska organizira ovaj događaj.
Lone kao dobar primjer
Dani komunikacija održavat će se u rovinjskom hotelu Lone, kojeg stručnjaci smatraju odličnim primjerom koncepta u kojem je marketinška aktivnost imala vrlo značajan utjecaj. Treće izdanje IdejeX obilježit će brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, ali i dodjela prestižnih nagrada: Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija te MIXX za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju. Portfelj nagrada ove godine proširen je i na dodjelu studentske nagrade IdejaXica u kojoj sudjeluju svi glavni hrvatski fakulteti. Kako je najavio Ciglar, sudjelovanje u natjecanju IdejaXica bit će i dio ocjene na pojedinom predmetnom studiju, a nagrađeni studentski rad bit će i realiziran. Žiri nagrade X, kojim ove godine predsjeda Vanja Blumenšajn iz Imaga, ocjenjivat će najoriginalnije i najkreativnije ideje, bez obzira na medij u kojem se ideja pojavljuje. Nagrade će se tako dodijeliti za najbolje radove unutar pojedinog poslovnog segmenta poput telekomunikacija, financija ili pića, dok će se radovi posebni po svojim elementima (najbolji dizajn i art direction, najbolji copywriting i najbolja izvedbena vještina) od ove godine nagraditi posebnim priznanjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu