I za 20 godina važno će biti brendiranje i jasna komunikacija

Autor: Ivan Tominac , 17. prosinac 2020. u 22:00
Danas je klijentima izrazito važno da budu digitalno vidljivi, smatra direktor riječke agencije/NEL PAVLETIĆ/PIXSELL

Direktor i vlasnik Bruno Glavan o 20. obljetnici digitalne agencije Nivago.

O digitalnoj agenciji Nivago već smo pisali. Svoju priču počeli su iz Rijeke kada je internet tek ulazio na velika vrata, a u ovom trenutku tek nekoliko dana dijeli nas od njihova 20. rođendana i velike rođendanske proslave koju će, s obzirom na trenutačnu situaciju, ipak malo odgoditi.

Kao i svi počeci, njihov je također bio skroman. Direktor Nivaga Bruno Glavan je kroz godine gradio bogatu mrežu klijenata i proširivao djelatnost izrade web stranica uslugama plaćenoga oglašavanja, SEO optimizacije, vođenja društvenih mreža i ostalima kako su one nastajale.

“U vrijeme osnivanja Nivaga izazovi su bili nezamislivi u današnjem vremenu. Vrlo malen broj ljudi bio je zainteresiran za izradu web stranica, odnosno izazov je bio uopće uvjeriti potencijalne klijente kako bi trebali imati vlastitu web stranicu”, započeo je priču direktor i vlasnik agencije Nivago Bruno Glavan.

Sigurni su u to što će se promijeniti

Proaktivnost je ipak nadvladala i tada drugačiju svijest razmišljanja, a zbog toga se mogu pohvaliti velikim brojem zadovoljnih klijenata, izrađenih web stranica i na desetke uspješnih i na noge postavljenih web shopova.

“Tadašnji i današnji kontekst su naizgled neusporedivi. Web shopovi još nisu postojali, digitalni ili društveni manager je bila nepoznanica. Mogli bismo reći da je tada, kao i danas, izazov ostati jedan korak naprijed pred ostalima i raditi ono što će klijentima dugoročno donositi korist”, dodao je Glavan. Pitati agencije na što su najponosnije u godinama svojeg poslovanja nikada nije bilo zahvalno. Toliko je izazova koje su morali preskočiti i ustrajati dalje, a ono što ističe tim iz Nivaga je činjenica da su uspješno slijedili svoju viziju. Konzistentnost u radu omogućila im je da klijentima daju ono što im treba, a to je digitalna prisutnost bez koje danas u globalnom selu gotovo da i ne postoje.

Kako ističu ovi Riječani, hrabrost je ono što se cijeni, dok će vam prihvaćanje novih tehnologija omogućiti dobar put za postati najbolji u svojem području. Ne postoje nedostižni, a fokus je dobar input rasta. Oni su krenuli s web stranicama, a rješenja koja razvijaju danas daleko su naprednija.

“Sada su to već kompleksna custom rješenja web projekata, nagrađivanih web shopova i kompletnog spektra digitalnih usluga, u konačnici cjelovito digitalno rješenje za naše klijente. Vrlo rano smo krenuli s uslugama Google Ads (tadašnjim Google Adwords) oglašavanja i Facebook oglašavanja, a pored oglašavačkih kampanja klijentima nudimo i vođenje društvenih medija te SEO usluge”, istaknuo je naš sugovornik.

Osnove se, kažu, nikada neće promijeniti, 20 godina prije nas i 20 godina u budućnosti ono što je bilo i ostat će važno su komunikacija, brendiranje i izgradnja odnosa s klijentima. Metode će se možda promijeniti i to više neće raditi kroz društvene ili klasične medije, ali temelji će se zadržati. Oglašavanje je nešto čemu svjedočimo već stoljećima i samo je pitanje oblika u kojem će se ono zadržati.

“Ono za što smo sigurni da će se promijeniti i na čemu radimo iz dana u dan je prilagodba za nove uređaje i dizajn. Oba područja idu naprijed velikom brzinom i donose inovacije kojima se potrebno odmah prilagoditi; u toj mjeri da razlike ne možemo osjetiti od danas do sutra, već ako uspoređujemo duže periode”, dodali su iz Nivaga.

Uigrani timovi

Nivago je danas digitalna agencija sa specijaliziranim timovima za izradu web stranica, web dizajn, društvene medije, Google Ads oglašavanje i SEO optimizaciju. Timovi blisko surađuju kako bi klijentima pružili zaokruženi digitalni potpis i najveću moguću vidljivost na svim digitalnim kanalima.

Uigranost i odgovor na svaki izazov omogućio im je da se snađu i u vremenima pandemije.

“Prilagodili smo se tržištu i u suradnji s našim klijentima savjetovali ih što je najbolje za njih. U ovom periodu postalo je od izrazite važnosti biti digitalno vidljiv, pogotovo onima dosad koji nisu imali naglasak na digitalno komuniciranje i djelovanje.

Njima smo omogućili da mogu nastaviti raditi i u doba pandemije i na to smo posebno ponosni”, zaključio je vlasnik i direktor riječke digitalne agencije Nivago Bruno Glavan.

Komentirajte prvi

New Report

Close