Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) najavilo je drugu sezonu akademije HOWtoWOW, koja uključuje sedam iznimno interaktivnih radionica s raznovrsnim marketinškim temama koje će se održavati jedanput mjesečno od rujna 2012. do ožujka 2013. u Zagrebu.
Akademija HOWtoWOW namijenjena je agencijama i oglašivačima te pokriva široko područje znanja korisnog i jednima i drugima, a teme su: prezentacijske vještine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brending arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i kako napraviti bolje televizijske oglase. Radionice će voditi treneri i vrhunski stručnjaci poput Sama Moorthyja, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andyja Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića. “HOWtoWOW ili kako postići WOW efekt pokušali smo otkriti u prvoj sezoni koja je pokazala da postoji velik interes za takvom edukacijom i iskreno zadovoljstvo polaznika, zbog čega s veseljem očekujemo nove treninge na kojima ćemo ove sezone napredak svakog polaznika pratiti njegovim osobnim indeksom”, rekla je Dunja Ivana Togonal, izvršna direktorica projekta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu