Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) objavila je finaliste u 6 kategorija za nagradu Grand PRix za 2013. za najbolje komunikacijske projekte.
Nagrada se dodjeljuje već šestu godinu, a finalisti u kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama su projekt agencije Millenium promocija i Gliptoteke HAZU "Kultura pušenja – od tabua do tabua", zatim "Paraolimpijski školski dan" tvrtke CiV savjetovanje uz suradnju Hrvatskog Paraolimpijskog športskog odbora te projekt Varaždinske županije "Odaberi svoju školu". Za dobitnika novouvedene kategorije za najbolju prilagodbu globalne kampanje natječu se Allianzov projekt "Share the knowledge", "Predstavi svoju ekipu" agencije Dialog komunikacije i "Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš" agencije Millenium promocija u suradnji s ekološkom udrugom Žmergo.U kategoriji za društveno odgovorno poslovanje ovogodišnji finalisti su "Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom", projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla, projekt "Vrtim zdravi film" tvrtke Nestle Adriatic te projekt kompanije dm – drogerie markt u suradnji s agencijom Madison Consulting "dm green city".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu