Tijekom drugog dana informatičke konferencije Startup live Zagreb u prostorijama VERN-a održana je panel-rasprava o odnosima medija i startupa, mladih kompanija u razvoju. Moderator rasprave, glavni urednik Netokracije Ivan Brezak Brkan, pitao je sudionike na koji su način priče o svojim projektima odlučili plasirati u medije.
Filip Smerdelj, tvorac društvene igre Drinkopoly, rekao je da su sami pristupili medijima putem klasičnih priopćenja. Međutim, kako od toga nisu imali neke koristi, priču su okrenuli u negativnu konotaciju. – Mi smo u medije plasirali priču da smo izbacili igru koja kvari mlade ljude. Mediji su nas razapeli, ali mi smo dobili određeni medijski prostor koji smo uspjeli iskoristiti – rekao je Smerdelj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nema ovdje pozitivnih priča, tonemo u sivilo i mulj….
Problem je što imamo ekonomske analitičare s nezavršenim fakultetom i propalom cvjećarnicom – rekao je Bangoura.
Točno zapažanje doktora ekonomskih znanosti.
Uključite se u raspravu