Dva neovisna, recentna, istraživanja Best Buy Award provedena od strane dvije nezavisne istraživačke kuće, na dva različita uzorka ispitanika potvrđuju izniman status koji novine 24 sata imaju kod hrvatskih čitatelja kada se mjeri odnos cijene novina i kvalitete onoga što čitateljima za tu cijenu novine nude.
24 sata, uvjerljivi su pobjednik (najveći broj navoda ispitanika) istraživanja Best Buy Award iz srpnja 2012. godine u kategoriji "Dnevne novine" koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku za opću populaciju u Republici Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu