Hrvatski brend organske kozmetike osvojio pet medalja na ‘Oscaru za prirodnu kozmetiku’

Autor: Lucija Špiljak , 08. srpanj 2021. u 13:30
Ivanka Ćosić Prižmić

Brend je nastao tek u prosincu prošle godine pod sloganom “Skin I Feel Best In” kao prvi dvostruko certificirani brend aktivne organske kozmetike u Hrvatskoj.

Hrvatskom brendu organske kozmetike Matinata europski Free From Skincare Awards dodijelio je pet prestižnih medalja.

Okrunjeni su zlatnom medaljom za re.water serum u kategoriji Free From Achievement Award za iznimna postignuća proizvoda koji su hipoalergeni, tj. sadrže malo ili ne sadrže uopće tvari koji uzrokuju alergije te između ostaloga, sadrže malo ili su u potpunosti bez konzervansa. Osvojili su srebrnu medalju u kategoriji Best Free From Skincare Brand, te u kategorijama najboljeg proizvoda za njegu tijela re.water serum i najboljeg uljnog proizvoda re.glow serum. Za re.fresh deodorant dobili su brončanu medalju.

Ocjenjivalo se, između ostaloga, brand ethos, kvalitete Free From, komunikacijska aktivnost na online kanalima te je li ili nije eco green, koliko podržava atribute održivosti u poslovanju…

Free From Skincare Awards dodjeljuje se već deset godina i nagradu nazivaju i Oscarom za prirodnu kozmetiku. Namijenjena je brendovima i proizvođačima koje se potiče na proizvodnju koja ne sadrži štetne alergene, konzervanse, aditive i mirise povezane s osjetljivošću kože te svojim poslovanjem ne generira etičke, okolišne i zdravstvene probleme.

Šest proizvoda za njegu lica i tijela

Brend je nastao tek u prosincu prošle godine pod sloganom “Skin I Feel Best In” kao prvi dvostruko certificirani brend aktivne organske kozmetike u Hrvatskoj, namijenjen kupcima koji životnim stilom odabiru zdravije, održivo i okolišno prihvatljivije kao odmak od “brzog” konzumerizma.

Pokrenula ga je Ivanka Ćosić Prižmić, danas direktorica tvrtke Primrose, koja je nakon 20 godina iskustva u bankarstvu odlučila pokrenuti proizvodnju Matinate u suradnji s Farmaceutskim fakultetom u Ljubljani i prof. dr. Ninom Kočevar Glavač, na čemu su radili dvije godine.

Ciljana skupina Matinate kao aktivne organske kozmetike su žene u svojim aktivnim godinama, od 30. do 50. Zasad u liniji nude šest proizvoda za njegu lica i tijela – kremu za sveobuhvatnu njegu, hidratacijski i revitalizirajući uljni serum, umirujuću maglicu, uljni čistač te dezodorans – koji su nastali kao odgovor na održavanje biologije kože, jačanje zaštitne barijere, antioksidativnu zaštitu, pažljivo izbalansirane omjere omega masnih kiselina i aktivnih sastojaka koji djeluju različitim mehanizmima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Organski brand koji nema organski certifikat… da ne povjeruješ kakve gluposti prolaze i Hrvatskoj!

New Report

Close