„Udobnost prije svega“ – moto je to zrakoplovnih putnika iz Hrvatske koji na kratkim i dugim letovima biraju što laganiju i udobniju odjeću, pritom ipak posvećujući pažnju svom stilu. Rezultati su to velikog istraživanja kojeg je provela zrakoplovna kompanija British Airways među svojim putnicima iz Francuske, Njemačke, Rusije, Turske i Hrvatske.
Očekivano, 97 posto ukupno ispitanih putnika se za putovanje zrakoplovom oblači isključivo kako bi se osjećali ugodno pa ćete hrvatske putnike, kao i ostale europske putnike zrakoplovom, najčešće zateći u udobnoj majici i trapericama, stoji u priopćenju British Airwaysa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu