Nakon što je od svog osnutka 2010. konstantno poslovala s ogromnim minusom, koji je u nekim poslovnim godinama dosezao i svotu od 22 milijuna kuna, a 2016. je gubitak bio 4,4 milijuna kuna, Sportska TV (SPTV) lani je postigla odličan rezultat – prihod, koji je inače stalno varirao oko četiri milijuna kuna, narastao je na čak 17,4 milijuna, a ostvarena je i neto dobit od osam milijuna kuna!
S takvim rezultatom, SPTV se po prihodima ugnijezdila na četvrto mjesto, a po dobiti na treće mjesto među svim domaćim TV kućama s koncesijom Agencije za elektroničke medije (AEM). Glavni inicijator osnutka i financijer SPTV je Hrvatski olimpijski odbor (HOO), koji je samo lani za "programe promocije sporta putem medija" uplatio 3,9 milijuna kuna. Kako doznajemo u HOO, planirani iznos za SPTV u 2018. je četiri milijuna kuna, a dosad su svojoj televiziji transferirali 26,2 milijuna kuna. Također, SPTV ima financijsku potporu i od Olimpijske solidarnosti MOO-a za posebne programe na SPTV, odakle je od 2011. do danas HOO-u ukupno uplaćeno 5,4 milijuna kuna. Na pitanje iz kojih je izvora došao ostatak prihoda, na SPTV kažu kaže kako, osim iz proračuna HOO-a i Olimpijske solidarnosti, prihodi dolaze iz suradnje s drugim nakladnicima, te iz raznih ugovornih emisija i programa. Direktor SPTV-a Petar Čavlović kaže: "SPTV u 2017. ima znatan trend rasta gledanosti koji se nastavlja i u ovoj godini.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu