Odluka skupine velikih oglašivača da povuku svoje reklame s YouTubea zbog postojanja homofobnih i antisemitskih video sadržaja dugoročni dovodi u pitanje poslovnu strategiju kompanije, ocjenjuju analitičari.
Tijekom proteklih 10 dana kompanije poput Verizona, AT&T-a, Johnson & Johnsona te Marks & Spencera otkazale su sve oglase s YouTubea zbog uvredljivih sadržaja na najpopularnijem video servisu. Kako navodi Reuters, financijski efekt takve odluke u kratkom će roku najvjerojatnije biti ograničena dosega.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu