Tvrtka Valicon izvijestila je da se gemiusAudience, istraživanje posjećenosti internetskih stranica, koje u Sloveniji, Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini izvodi u suradnji s tvrtkom Gemius S.A., uspješno širi i na tržišta izvan Europe. Kakvoću, jednostavnost i pouzdanost Gemiusove metodologije potvrdila je pobjeda na izraelskom natječaju, za glavnog izvođača, mjerenja prometa internetskih stranica. Na tom natječaju projekt gemiusAudience porazio je jaku konkurenciju.Istraživanje gemiusAudience predstavljeno na izraelskom tržištu, temeljit će se na dva tipa mjerenja: mjerenju karakteristika korisnika (user-centric) te mjerenju posjećenosti internetskih stranica (site-centric). “Osobito smo ponosni što su članovi komisije uočili jedinstvenost naše metodologije. Glavni cilj Gemiusova istraživanja je povećanje pouzdanosti podataka prikupljenih putem Interneta, a koji se obično dobivaju na temelju telefonskih anketa i internetskih upitnika”, izjavio je nakon pobjede na natječaju Filip Pieczyński, Gemiusov voditelj odjela za međunarodne poslove. Dodaje da je kao jedino istraživanje takve vrste u Hrvatskoj iznimno uspješno te obuhvaća većinu najvećih internetskih stranica. U Hrvatskoj se gemiusAudience dosad dokazao kao dobar medijski alat, kojim partnerske tvrtke Valicon i Gemius S.A. namjeravaju uspostaviti regionalnu mrežnu valutu te ponuditi cjelovitu sliku o internetskom tržištu. Rezultati istraživanja služe oglašivačkim agencijama i mrežnim medijima kao podloga za učinkovitije planiranje, izvođenje i nadzor izvođenja medijskih aktivnosti na Internetu. GemiusAudience posjećenost internetskih stranica, mjeri pomoću sociološko-demografskih profila korisnika. Posebnost je istraživanja i kontinuitet – podatci analiza koji su dostupni u stvarnom vremenu te su potpuno transparentni. Prednosti su istraživanja međunarodna usporedivost podataka i njihova pouzdanost, napredna metodologija te mjesečno ažurirani profila korisnika Interneta. GemiusAudience je alat za medijsko planiranje i ocjenjivanje, a namijenjen je internetskim oglašivačima, vlasnicima, kao i onima koji održavaju internetske stranice te medijskim agencijama. Istraživanje podržavaju organizacije IAB, ESOMAR i IFABC. GemiusAudience je projekt poljske tvrtke Gemius S.A., koji se na tržištima bivše Jugoslavije izvodi u partnerskoj suradnji s tvrtkom Valicon. Istraživanje se provodi na tržištima 16 zemalja. Tvrtka također najavljuje da je u najbližoj budućnosti planirano širenje i na Srbiju, Makedoniju te na Bosnu i Hercegovinu. Sam Valicon je specijaliziran za mala tržišta.
Projekt poljske tvrtke Gemius S.A. postao standard u jugoistočnoj Europi
Tvrtka Valicon izvijestila je da se gemiusAudience, istraživanje posjećenosti internetskih stranica, koje u Sloveniji, Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini izvodi u suradnji s tvrtkom Gemius S.A., uspješno širi i na tržišta izvan Europe. Kakvoću, jednostavnost i pouzdanost Gemiusove metodologije potvrdila je pobjeda na izraelskom natječaju, za glavnog izvođača, mjerenja prometa internetskih stranica. Na tom natječaju projekt gemiusAudience porazio je jaku konkurenciju.Istraživanje gemiusAudience predstavljeno na izraelskom tržištu, temeljit će se na dva tipa mjerenja: mjerenju karakteristika korisnika (user-centric) te mjerenju posjećenosti internetskih stranica (site-centric). “Osobito smo ponosni što su članovi komisije uočili jedinstvenost naše metodologije. Glavni cilj Gemiusova istraživanja je povećanje pouzdanosti podataka prikupljenih putem Interneta, a koji se obično dobivaju na temelju telefonskih anketa i internetskih upitnika”, izjavio je nakon pobjede na natječaju Filip Pieczyński, Gemiusov voditelj odjela za međunarodne poslove. Dodaje da je kao jedino istraživanje takve vrste u Hrvatskoj iznimno uspješno te obuhvaća većinu najvećih internetskih stranica. U Hrvatskoj se gemiusAudience dosad dokazao kao dobar medijski alat, kojim partnerske tvrtke Valicon i Gemius S.A. namjeravaju uspostaviti regionalnu mrežnu valutu te ponuditi cjelovitu sliku o internetskom tržištu. Rezultati istraživanja služe oglašivačkim agencijama i mrežnim medijima kao podloga za učinkovitije planiranje, izvođenje i nadzor izvođenja medijskih aktivnosti na Internetu. GemiusAudience posjećenost internetskih stranica, mjeri pomoću sociološko-demografskih profila korisnika. Posebnost je istraživanja i kontinuitet – podatci analiza koji su dostupni u stvarnom vremenu te su potpuno transparentni. Prednosti su istraživanja međunarodna usporedivost podataka i njihova pouzdanost, napredna metodologija te mjesečno ažurirani profila korisnika Interneta. GemiusAudience je alat za medijsko planiranje i ocjenjivanje, a namijenjen je internetskim oglašivačima, vlasnicima, kao i onima koji održavaju internetske stranice te medijskim agencijama. Istraživanje podržavaju organizacije IAB, ESOMAR i IFABC. GemiusAudience je projekt poljske tvrtke Gemius S.A., koji se na tržištima bivše Jugoslavije izvodi u partnerskoj suradnji s tvrtkom Valicon. Istraživanje se provodi na tržištima 16 zemalja. Tvrtka također najavljuje da je u najbližoj budućnosti planirano širenje i na Srbiju, Makedoniju te na Bosnu i Hercegovinu. Sam Valicon je specijaliziran za mala tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu