GALERIJA: Ovako je izgledala guerilla kampanja za novi domaći radio

Autor: Objava za medije , 25. ožujak 2014. u 14:58
Press foto

Sučelja zgrada postala su kino platna u najnovijoj komunikacijskoj i launch kampanji koju je realizirala Unex Grupa, a povodom lansiranja prvog domaćeg current hit radija Enter.

Sučelja zgrada postala su kino platna u najnovijoj komunikacijskoj i launch kampanji koju je realizirala Unex Grupa, a povodom lansiranja prvog domaćeg current hit radija Enter.

Iz Unexa kažu da su koristili potpuno novi način oglašavanja u Hrvatskoj- beamvertising.

"Animirane projekcije prikazivane su na pročeljima zagrebačkih zgrada iz automobila u vožnji, a korišteni su atraktivni vizuali poznatih DJ-a Aviciia, Guette i Rudimentala čije će se pjesme često naći u eteru ovog urbanog radija čija su publika mladi. Dodatnu pažnju na ulicama Zagreba izazvala je glasna glazba i audio city lighti koji su programirani da naizmjenično puštaju i MP3 i live stream radija. Ovom guerilla kampanjom agencija za tržišne komunikacije Unex Grupa još je jednom pokazala kako prati svjetske trendove na području oglašavanja, pružajući svojim klijentima kreativne ideje koje dopiru do njihove ciljne skupine", navodi se u priopćenju.

„Enter Zagreb je urbani radio koji svira samo najnovije hitove i kao takav je usmjeren na mlađu populaciju od 15 do 29 godina. Guerillom koja je po prvi puta realizirana u Hrvatskoj, htjeli smo stvoriti nešto novo, još neviđeno, kao što je to uostalom i sam Enter Zagreb, te postići prepoznatljivu kampanju o kojoj će se pričati. Nije bilo lako pronaći partnere koji bi tu našu ideju podržali i ostvarili jer je ovo zbilja bio pionirski pothvat i nismo mogli sakriti uzbuđenje radeći na projektu od samih početaka i prateći napredak od snimanja plesača, opremanja i brendiranja vozila te gledajući začuđena lica prolaznika nakon što smo krenuli s kampanjom.“, naglasio je Krunoslav Serdar, kreativni direktor kampanje koja je osim guerille zastupljena i kroz digitalne medije te klasične komunikacijske kanale kao što su city light, billboard,  megaboard te indoor oglašavanje.

Partner Unex Grupi u realizaciji ovog inovativnog projekta je PROteam.

Komentirajte prvi

New Report

Close