Veliko istraživanje provedeno u Francuskoj pokazalo neugodne činjenice za oglašivače – Francuzi nikako ne žele reklamne oglase na web stranicama društvenih mreža. Institut za ispitivanje javnog mijenja anketirao je tisuću Francuza starijih od 18 godina što misle o oglasima koji se pojavljuju na društvenim mrežama ia 68 posto ispitanika odgovorilo je kako su su potpuno nepodnošljive, neugodne i zapravo loše usmjerene. Naime, čak 59% punoljetnih Francuza smatra da su oglasi potpuno promašili njihove stvarne interese i potrošačke navike. Zanimljivo je i kako se kao bolji alat za oglašavanje pokazao običan e-mail, jer je 60 posto ispitanika nešto kupilo na osnovu informacija dobivenih e-poštom.
Veliko istraživanje provedeno u Francuskoj pokazalo neugodne činjenice za oglašivače – Francuzi nikako ne žele reklamne oglase na web stranicama društvenih mreža.
Veliko istraživanje provedeno u Francuskoj pokazalo neugodne činjenice za oglašivače – Francuzi nikako ne žele reklamne oglase na web stranicama društvenih mreža. Institut za ispitivanje javnog mijenja anketirao je tisuću Francuza starijih od 18 godina što misle o oglasima koji se pojavljuju na društvenim mrežama ia 68 posto ispitanika odgovorilo je kako su su potpuno nepodnošljive, neugodne i zapravo loše usmjerene. Naime, čak 59% punoljetnih Francuza smatra da su oglasi potpuno promašili njihove stvarne interese i potrošačke navike. Zanimljivo je i kako se kao bolji alat za oglašavanje pokazao običan e-mail, jer je 60 posto ispitanika nešto kupilo na osnovu informacija dobivenih e-poštom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu