Miro Bižić, direktor prodaje Fox Networks Group, u intervjuu za Poslovni dnevnik govori o rezultatima Foxa nakon uvođenja prodaje oglasnog prostora, porastu payTV-a te gledanosti njihovih kanala i konstantnom obogaćivanju sadržaja. Također, Bižić nam je komentirao i kako se Foxovi internacionalni kanali prilagođavaju lokalnom tržištu, te najavio što gledatelje očekuje u ovoj godini.
Kakvi su rezultati poslovanja u Hrvatskoj otkad ste uveli prodaju oglasnog prostora na kanale iz portfelja FOX Networks Group?
I prije početka aktivne prodaje oglasnog prostora, FOX-ovi kanali su bili prisutni na hrvatskom tržištu kao oglašivačka platforma, od 2012. Posljednje tri godine, otkada smo otvorili ured u Zagrebu ostvarujemo stalan rast u svim najvažnijim poslovnim segmentima. Samo za primjer, već u našoj prvoj cijeloj poslovnoj godini – 2015. – isporučili smo dvostruko veći broj EqGRP-eva nego u 2013., a broj oglašivača smo u tom razdoblju gotovo utrostručili. Već su nam i te brojke bile izvrstan pokazatelj da je otvaranje lokalnog ureda bio dobro procijenjen poslovni potez.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu