Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Festival kave: Cilj je educirati konzumente što zapravo piju

Autor: Agencija VLM
19. listopad 2012. u 09:23
Podijeli članak —
PXL

Na festivalu se uz domaće i strane proizvođače kave, distributere i mnoge druge može pogledati i “accessoire” za kavu poput dizajnerskih šalica…

Jedan od ciljeva festivala Coffeeart koji se do nedjelje održava na glavnom zagrebačkom trgu je educirati konzumente što zapravo piju, kako izgleda vrhunski pripremljena i poslužena kava i na neki ih način natjerati da s više pozornosti zavire u šalicu i vrate ono što smatraju nedostojnim naziva kava.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na festivalu se uz domaće i strane proizvođače kave, distributere i mnoge druge može pogledati i “accessoire” za kavu poput dizajnerskih šalica iz kojih je pravi gušt popiti crni napitak, vaga koje je za Gorenje dizajnirao Karim Rashid te modernih aparata za kavu.

Jedan od ciljeva festivala Coffeeart koji se do nedjelje održava na glavnom zagrebačkom trgu je educirati konzumente što zapravo piju, kako izgleda vrhunski pripremljena i poslužena kava i na neki ih način natjerati da s više pozornosti zavire u šalicu i vrate ono što smatraju nedostojnim naziva kava.

Na festivalu se uz domaće i strane proizvođače kave, distributere i mnoge druge može pogledati i “accessoire” za kavu poput dizajnerskih šalica iz kojih je pravi gušt popiti crni napitak, vaga koje je za Gorenje dizajnirao Karim Rashid te modernih aparata za kavu.

Autor: Agencija VLM
19. listopad 2012. u 09:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close