Kompanija Discovery Networks CEEMEA je predstavila novi vizualni identitet za TLC, kanal posvećen ženama, koji se temelji na jedinstvenom konceptu „OMG with heart“ („OMB sa srcem“) i uvodi emoji jezik za komunikaciju sa svojim gledateljima. Integrirana kampanja za novi vizualni identitet bazirana je na dvije temeljne vrijednosti kanala TLC, iznenađenju i emocijama, te slavi sve ono što TLC predstavlja – nevjerojatne ljudske priče koje izazivaju snažne reakcije gledatelja. Stephen Royle, viši kreativnim direktorom Discovery Networksa za CEEMEA tržište objasnio nam je odakle ideja i kako emojiji nadopunjuju TLC brend.
Kako ste došli na ideju za kampanju?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu