Njemački Erich Broch Institute for International Journalism zadnjih nekoliko godina koordinira istraživanje vjerodostojnosti medija u Europi (Media Accountability and Transparency in Europe), kojim su obuhvaćene sve zemlje Europske unije, neke od značajnijih arapskih zemalja te zemlje istočne Europe. Od ove godine prvi put u istraživanje je uvrštena Hrvatska, koja je po indeksu vjerodostojnosti medija zauzela tek 24. mjesto od 30 ocjenjivanih zemalja. Na vrhu ljestvice su skandinavske zemlje, a slijede ih Austrija i Njemačka. Iza Hrvatske su Irska, Grčka, Bugarska, Malta, Luksemburg i Cipar.
Loše ocjene za RH
"Analiziramo li malo zemlje s kojima dijelimo začelje tablice možemo uočiti da se radi o zemljama u tranziciji i zemljama u kojima prevladava Mediteranski medijski model, što je slučaj i s Hrvatskom. Neka opća pravila pokazuju kakvo stanje medija možemo očekivati u nekim zemljama. Naše društvo je još uvijek daleko u stupnju razvoja demokracije, poštovanja privatnosti i prava pojedinaca, uvažavanju slobode misli i izražavanja te tolerancije, a to se odražava i na stupanj vjerodostojnosti medija", prokomentirao nam je medijski stručnjak, profesor Stjepan Malović, koji je bio glavni istraživač u Hrvatskoj.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu