Gospodarska kriza smanjila je sredstva koja su organizacijama civilnog društva na raspolaganju za njihove aktivnosti i rad. U takvim okolnostima, kreativnost i jeftiniji komunikacijski kanali, poput društvenih mreža i servisa, nametnuli su se kao logično rješenje i pomoć u ostvarivanju ciljeva OCD-a.
Prema podacima Registra udruga, u Hrvatskoj je registrirano više od 48.000 udruga, a procjenjuje se da ih je polovica doista i aktivna. Nedavno istraživanje o vidljivosti i javnoj percepciji organizacija civilnog društva u Hrvatskoj, koje je proveo Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, pokazuju da su organizacije civilnog društva jedan od dionika društvenih događanja kojima se najviše vjeruje. Iako Hrvatska ima živo i razvijeno civilno društvo i vrlo aktivnu on-line zajednicu, još uvijek ne postoje podaci o korištenju “društvenih medija za društvenu dobrobit”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu