Luka Duboković, izvršni direktor BBDO-a Zagreb koja je na ovogodišnjim Danima komunikacije bila najnagrađivanija agencija u branši je od 1996.godine pojasnio nam je kako već godinama ne gube kreativnost, čime osvajaju publiku i žiri. Agencija BBDO Zagreb na tržištu je 25 godina i među prvim su agencijama koja se uopće otvorila u Hrvatskoj. Dio su međunarodne mreže, imaju 40 zaposlenih, a rasli su 22 posto u odnosu na 2014. i 25 posto u po broju zaposlenika. Kreativni tim broji najviše ljudi, a osim "client service" tima imaju i odjel za strateško planiranje te manji odjel produkcije.
Koji su projekti i klijenti obilježili vašu proteklu poslovnu godinu?
Neki od ključnih projekata bili su HTZ, Zagrebačka pivovara s glavnim brendom Ožujskim pivom, a radimo i za Becks i Staropramen. Već smo odradili tri međunarodne kampanje što je presedan – prva smo agencija koja je radila reklame i za druga tržišta za ta dva potonja klijeta, a za brend Staropramen radimo globalno. Na svjetskoj razini vodimo brend iz Hrvatske i taj smo posao osvojili lokalno kao BBDO Zagreb. American express radimo već niz godina, a tu su i Adidas, Westgate, Dukat, Podravka. Nedavno smo za njih radili kampanju Slobodno kuhaj za Vegetu, što je bio veliki zaokret za tu kompaniju. Niz godina radimo hrvatske i strane brendove i, iako smo u stranom vlasništvu kao dio internacionalne grupacije, više od 90 posto posla nam je lokalno i dobiveno isključivo u Hrvatskoj. Kad smo startali, BBDO je imao samo Pepsi i Badel, dakle jednog stranog i jednog domaćeg klijenta, a danas je udjel internacionalaca pao na svega pet posto. Naravno, to je za nas kao agenciju bolje jer više posla donosi i rast, a iskustvo koje smo stekli time što smo tako dugo na tržištu omogućuje nam da rastemo još više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu