Vjerojatno ste ovih dana “naletjeli” na zanimljive reklame koje se poigravaju silnim benefitima u IT industriji. Naslovi poput “Amateri pitaju za ping-pong. Eksperti su fokusirani na rezultate”, ili “Svi idu učiti na konferencije.
Pa odu čim pokupe goodie bag”, ili “Sojino mlijeko je za juniore. Senior shvaća da je bitnija plaća”, natjeraju promatrača (barem onog iz IT sektora) da se zapita koje su to povlastice koje njega osobno mogu privući i zadržati u kampanji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu