‘Dobar programer može se biti i bez sojinog mlijeka i ping-ponga’

Autor: Josipa Ban , 28. srpanj 2023. u 07:00
Ana Milas, direktorica marketinga i poslovnog razvoja Serengetija/Dragan Mujan

Kampanja softverske tvrtke Serengeti potaknula na promišljanje o uistinu važnim benefitima za zaposlene u IT sektoru.

Vjerojatno ste ovih dana “naletjeli” na zanimljive reklame koje se poigravaju silnim benefitima u IT industriji. Naslovi poput “Amateri pitaju za ping-pong. Eksperti su fokusirani na rezultate”, ili “Svi idu učiti na konferencije.

Pa odu čim pokupe goodie bag”, ili “Sojino mlijeko je za juniore. Senior shvaća da je bitnija plaća”, natjeraju promatrača (barem onog iz IT sektora) da se zapita koje su to povlastice koje njega osobno mogu privući i zadržati u kampanji.

A na promišljanje o tome koji su benefiti uistinu važni zaposlene u sektoru potaknula je softverska kompanija Serengeti i to putem kampanje izgradnje brenda tvrtke kao poželjnog poslodavca.

S mnoštvom povlastica u ovom propulzivnom sektoru IT kompanija odučila se pozabaviti ne samo da bi privukla pažnju, već i da bi skrenula pozornost na ono što je uistinu važno i što oni njeguju.

5

otvorenih pozicija trenutno ima Serengeti

Što je ključni faktor?
Ana Milas, direktorica marketinga i poslovnog razvoja Serengetija, tako naglašava da zaposlenici mogu iskoristiti puni potencijal i bez popularnih benefita. Ujedno je to i glavna poruka koju Serengeti želi poslati svojom kampanjom. “Kroz kampanju smo predstavili svoj KODeks i benefite koje Serengeti pruža.

Riječ je o tome da se naši zaposlenici osjećaju dobro u pogledu sebe samih, da mogu učiti, dobro zaraditi i istovremeno biti prepoznati i cijenjeni. Profesionalni rast se očituje kroz ulaganja u znanje i karijerni razvoj. Da, lov na tartufe ili stolni tenis u uredu zvuče zabavno i cool, no je li to zaista ključni faktor koji će pomoći zaposlenicima da ostvare svoj puni potencijal, retoričko je pitanje koje se provlači kroz kampanju”, ističe Milas.

A na pokretanje kampanje brendiranja Serengetija kao poželjnog poslodavca, i to u trenutku kada je novo zapošljavanje u IT sektoru drastično usporilo, odlučili su se iz više razloga, objašnjava direktorica marketinga i poslovnog razvoja.

“Krovni cilj je da kontinuirano želimo zapošljavati, i još važnije, zadržavati kvalitetan kadar, a što je posebno izazovno u našoj industriji. Jedan od razloga je da, kada nemate kontinuitet ulaganja u komunikacije kasnije je potrebno više vremena za postizanje iste prepoznatljivosti na tržištu. Željeli smo prikazati svoju autentičnu sliku i naglasiti vrijednosti i nas kao tvrtke i naših zaposlenika, odnosno jasno pokazati da zaposlenici vrijednost svog rada mogu najbolje osjetiti ako ih se potiče da istražuju i ako se osjećaju dobro u pogledu sebe samih”, navodi.

A benefiti koje Serengeti nudi i komunicira kroz kampanju su, ističe Milas, razvoj, prilike za usavršavanje i napredovanje, uzbudljivi projekti te ravnoteža privatnog i poslovnog života.

Pritom navodi da je upravo otvorena komunikacija sa zaposlenicima pokazala da su to najvažnije stvari zbog kojih će odlučiti doći i ostati u tvrtki. Svoj odnos prema radnicima Serengeti je stoga odlučio graditi upravo na takvim benefitima, stavljajući po strani stolni tenis, PlayStation na radnom mjestu i slično – povlastice koje su postale standard u IT industriji.

A usmjerenost na ono što je zaposlenicima uistinu bitno donosi rezultate. Iz kompanije se, kaže Milas, rijetko odlazi. “Generalno, Serengeti ima nisku stopu fluktuacije zaposlenika. Imamo i zaposlenike koji su s nama i po desetak godina. To nam puno govori o njihovom zadovoljstvu”, ističe.

Kampanja privukla pažnju
Takav odnos prema zaposlenicima odlučili su široj javnosti prenijeti putem kampanje, a naglasak su stavili na OOH, odnosno vanjsko oglašavanje. U gradovima u kojima imaju urede – Zagrebu, Splitu, Bjelovaru i Varaždinu – išli su i na oglašavanje putem billboarda.

“Danas oglašavanje mora biti prisutno na više kanala. Tako smo izabrali kombinaciju digitalnog marketinga i OOH oglašavanja koje su nam s jedne strane osigurale vidljivost, a s druge izravan kontakt s ciljnom skupinom.

Upravo ove dvije platforme, digitalna i OOH, pokazalo nam je iskustvo, savršeno se nadopunjuju kako bi kombinirale trenutačni utjecaj s dugoročnom prisutnošću brenda. Osim toga, za vrijeme trajanja kampanje održana je velika IT konferencija gdje su naši zaposlenici kroz predavanja i panele također govorili o tome kako je raditi u Serengetiju”, navodi Milas.

Doprinos njezinom idejnom i operativnom osmišljavanju, kaže, dali su svi članovi odjela kojeg vodi – marketinga i poslovnog razvoja – dok je za realizaciju kreativnog rješenja bila zadužena agencija I to nije sve.

“Rezultat je drugačiji pristup isticanja poruka koje želimo prenijeti, pa je tako nastao intrigantan ‘wording’ i neuobičajeni vizuali”, ističe Milas, dodajući da su zadovoljni rezultatima kampanje.

“Zbog načina komunikacije i poigravanja sa stereotipima IT industrije, kampanja je brzo privukla dodatnu pažnju onih kojima nije bila inicijalno namijenjena. Dobila je dodatan medijski publicitet, a o njoj se pričalo i na društvenim mrežama”, ističe.

Kampanja bi, u konačnici, trebala ojačati interne odnose, ali i pomoći u privlačenju nove radne snage. Nakon nje Serengetiju će vjerojatno biti lakše popuniti trenutno pet otvorenih pozicija.

Komentirajte prvi

New Report

Close