Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Digitel je “krivac” što imamo Vedrana

Autor: Majda Žujo
19. ožujak 2013. u 10:34
Podijeli članak —
Spot je režirao Gregor Vesel

Na upit kako komentiraju negativne kritike na reklamu rekli su tek kako će uspješnost reklame mjeriti istraživanjem tržišta i prodajnim rezultatima.

Čim se pojavila, nova reklama Croatia osiguranja izazvala je lavinu negativnih komentara i sprdnji na društvenim mrežama i internetskim forumima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Da, radi se o reklami u kojoj glavni akteri u nekoliko tragičnih situacija, poput prometne nesreće ili izgorene kuće, zaključe kako ne trebaju brinuti jer "imaju Vedrana" – službenika u osiguranju koji će se "pobrinuti za odštetu". A reklamu i slogan "Imamo Vedrana", osmislili su u marketinškoj agenciji Digitel, dok je podukciju radila tvrtka Pakt media. Spot je režirao Gregor Vesel, a direktor fotografije bio je Sven Pepeonik. "Emitiranje kampanje počelo je 8. ožujka na svim medijskim platformama, a kampanja će trajati tri tjedna. Do kraja godine CO planira još tri manje 'product kampanje", poručili su nam iz Croatia osiguranja no budžet kampanje kao ni iznos koji godišnje ulažu u marketing nisu htjeli otkriti. Na upit kako komentiraju negativne kritike na reklamu rekli su tek kako će uspješnost reklame mjeriti istraživanjem tržišta i prodajnim rezultatima.

Čim se pojavila, nova reklama Croatia osiguranja izazvala je lavinu negativnih komentara i sprdnji na društvenim mrežama i internetskim forumima.

Da, radi se o reklami u kojoj glavni akteri u nekoliko tragičnih situacija, poput prometne nesreće ili izgorene kuće, zaključe kako ne trebaju brinuti jer "imaju Vedrana" – službenika u osiguranju koji će se "pobrinuti za odštetu". A reklamu i slogan "Imamo Vedrana", osmislili su u marketinškoj agenciji Digitel, dok je podukciju radila tvrtka Pakt media. Spot je režirao Gregor Vesel, a direktor fotografije bio je Sven Pepeonik. "Emitiranje kampanje počelo je 8. ožujka na svim medijskim platformama, a kampanja će trajati tri tjedna. Do kraja godine CO planira još tri manje 'product kampanje", poručili su nam iz Croatia osiguranja no budžet kampanje kao ni iznos koji godišnje ulažu u marketing nisu htjeli otkriti. Na upit kako komentiraju negativne kritike na reklamu rekli su tek kako će uspješnost reklame mjeriti istraživanjem tržišta i prodajnim rezultatima.

Autor: Majda Žujo
19. ožujak 2013. u 10:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close