Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Copywriteri Imaga smislit će i ime psu ili mački

Autor: Josipa Ban,VLM
09. veljača 2012. u 11:45
Podijeli članak —
Vanja Blumenšajn / PXL

Početkom ove godine reklamna agencija Imago krenula je s projektom “Male Copy Ideje”. Radi se o tome da za bon od 10, 30 ili 50 kuna Imagovi copywriteri za sve one s manjkom kreativnosti pišu rođendanske čestitke ili primjerice sms pozive na dejt, imena pasa ili mačaka, intrigantne statuse za Facebook pa čak i imena za djecu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Kako nas naši prijatelji često znaju vući za rukav, s pitanjima u stilu ”A daj ti si copywriter, daj mi napiši nešto“, shvatili smo da i kod ”običnih“ ljudi postoji potreba za copywiterima u privatnom životu”, objašnjava Vanja Blumenšajn, kreativni direktor u Imagu. Tako je na ljetnim Imago radionicama i nastala ideja za Male Copy Ideje. S bonom za jednu ideju dobije se jedna ideja, dakle jedan prijedlog traženog teksta, s bonom za 3 ideje dobiju se tri prijedloga, itd. Ideje koje šalju ograničene su na 160 znakova, jer nisu osnovan djelatnost agencije, “pa da nas ne bi tražili i diplomske radove”, sa smijehom ističe krativni direktor. Bonovi, dakle, ne vrijede za uobičajene projekte za oglašavanje, primjerice imena brendova, scenariji za reklame, i slično jer, ipak, takvi projekti izvor su zarade i poslovanja agencije. “Zapakirani u male plave kuverte, Male Copy Ideje vruća su roba ispod svakog prezentacijskog stola”. ističe Blumenšajn.Kuponi su se u početku ekskluzivno dijelili a početkom godine krenuli su i s prodajom. Prema tvrdnjama kreativnog direktora zainteresiranost je velika a za sada se najviše traže rođendanske SMS čestite i imena za kućne ljubimce.

Početkom ove godine reklamna agencija Imago krenula je s projektom “Male Copy Ideje”. Radi se o tome da za bon od 10, 30 ili 50 kuna Imagovi copywriteri za sve one s manjkom kreativnosti pišu rođendanske čestitke ili primjerice sms pozive na dejt, imena pasa ili mačaka, intrigantne statuse za Facebook pa čak i imena za djecu.

“Kako nas naši prijatelji često znaju vući za rukav, s pitanjima u stilu ”A daj ti si copywriter, daj mi napiši nešto“, shvatili smo da i kod ”običnih“ ljudi postoji potreba za copywiterima u privatnom životu”, objašnjava Vanja Blumenšajn, kreativni direktor u Imagu. Tako je na ljetnim Imago radionicama i nastala ideja za Male Copy Ideje. S bonom za jednu ideju dobije se jedna ideja, dakle jedan prijedlog traženog teksta, s bonom za 3 ideje dobiju se tri prijedloga, itd. Ideje koje šalju ograničene su na 160 znakova, jer nisu osnovan djelatnost agencije, “pa da nas ne bi tražili i diplomske radove”, sa smijehom ističe krativni direktor. Bonovi, dakle, ne vrijede za uobičajene projekte za oglašavanje, primjerice imena brendova, scenariji za reklame, i slično jer, ipak, takvi projekti izvor su zarade i poslovanja agencije. “Zapakirani u male plave kuverte, Male Copy Ideje vruća su roba ispod svakog prezentacijskog stola”. ističe Blumenšajn.Kuponi su se u početku ekskluzivno dijelili a početkom godine krenuli su i s prodajom. Prema tvrdnjama kreativnog direktora zainteresiranost je velika a za sada se najviše traže rođendanske SMS čestite i imena za kućne ljubimce.




Autor: Josipa Ban,VLM
09. veljača 2012. u 11:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close