Magazin AdWeek sastavio je listu brendova čiji je globalni utjecaj na živote toliki da se ne može reći kako su se trajnu uvukli u naše živote, već da su ih trajno promijenili.
1. Amazon
Brend Jeffa Bezosa zauzima prvo mjesto najutjecajnijih, no zanimljivo je kako je on u samom startu 1994. napravio kardinalnu grešku nazvavši ga Cadabra (što je trebala biti skraćenica riječi Abracadabra). Međutim, nakon što je netko ime Cadabra zamijenio imenom Cadaver (leš), predomislio se i svoju online trgovinu nazvao Amazon. Ime je Bezosu bilo zanimljivo na mnogo načina. Pojavljivalo se na vrhu liste pretraživača, jer je u tom trenutku izlistavanje bilo po abacedi, a Bezosu se svidjelo i to što ime sadržava slova A i Z, odnosno početak i kraj engleskog alfabeta. Danas Amazon predstavlja upravo to: prodaju svega i svačega, od A do Z. Amazon odavno nije online knjižara koja prodaje samo knjige, e-knjige i čitače Kindle.Ova trgovina prodaje stvari u rasponu od kosilica za travu do kaputića za pse. Amazonova računala zaprime 35 narudžbi u svakoj sekundi, roba je smještena u skladištima u 18 američkih saveznih država i 14 država diljem svijeta, od Kostarike do Luxembourga. Prodaju robu u vrijednosti 70 milijardi dolara, a kada je stranica početkom ove godine pala na 49 minuta, gubitak zarade za Amazon je bio 6 milijuna dolara. Jeff Bezos je rekao da su "brendovi poput brzostežućeg cementa – morate ih brzo skupiti i brzo premjestiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu