Kad su se na europskom trgovačkom tržištu pojavili diskonteri koji su u svojim, uglavnom neuglednim trgovinama robu prodavali po znatno, nekad i drastično nižim cijenama od onih u “ušminkanim” prodajnim centrima svojih rivala, konkurencija se podsmjehivala odmahujući rukom.
No strategija da kupcima pod vlastitim iako posve nepoznatim brendovima ponude kud i kamo povoljniju kupnju, ciljajući na zaradu od rasta volumena prodaje, kroz godine se pokazala mudrom.





Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I da naglasimo ono najvaznije, ima 3 zvijezdice na Euro NCAP crash testu, i Smart je sigurniji od ovoga.
Uključite se u raspravu