Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

AutoZubak predstavio redizajn magazina Auto zona

Autor: Objava za medije
20. veljača 2014. u 14:05
Podijeli članak —
Press foto

Od ovog broja, AutoZubak uvodi brojne inovativne promjene u magazin Auto zonu. Opsegom povećava broj stranica, sa 36 na 76.

Od ovog broja, AutoZubak uvodi brojne inovativne promjene u magazin Auto zonu. Opsegom povećava broj stranica, sa 36 na 76. Sadržajno još bogatiji magazin, predstavlja dodatne rubrike, otvara niz autorskih reportaža i ekskluzivnih fotografija o automobilima, nudi savjete o vožnji i održavanju vozila, prati trendove pri kupnji rabljenih vozila iz uvoza, kažu iz AutoZubaka. Osim auto industrije predstavlja novosti moto industrije, i lifestyle Magazin Auto zona postaje dvomjesečnik, koji se bez naknade distribuira svim kupcima i korisnicima usluga AutoZubaka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Članica Uprave za marketing AutoZubaka Žaklina Trbović, prilikom predstavljanja magazina je izjavila: “Cilj magazina je u svakom broju donositi korisne i zanimljive informacije iz svijeta mobilnosti, najaviti i predstaviti nova vozila na tržištu, i ponuditi korisne informacije važne za održavanje vozila. Redizajnom magazina htjeli smo svim čitateljima pružiti još kvalitetnije informacije, pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile, ali i pomoći korisnim savjetima u nepredviđenim situacijama.”

Od ovog broja, AutoZubak uvodi brojne inovativne promjene u magazin Auto zonu. Opsegom povećava broj stranica, sa 36 na 76. Sadržajno još bogatiji magazin, predstavlja dodatne rubrike, otvara niz autorskih reportaža i ekskluzivnih fotografija o automobilima, nudi savjete o vožnji i održavanju vozila, prati trendove pri kupnji rabljenih vozila iz uvoza, kažu iz AutoZubaka. Osim auto industrije predstavlja novosti moto industrije, i lifestyle Magazin Auto zona postaje dvomjesečnik, koji se bez naknade distribuira svim kupcima i korisnicima usluga AutoZubaka.

Članica Uprave za marketing AutoZubaka Žaklina Trbović, prilikom predstavljanja magazina je izjavila: “Cilj magazina je u svakom broju donositi korisne i zanimljive informacije iz svijeta mobilnosti, najaviti i predstaviti nova vozila na tržištu, i ponuditi korisne informacije važne za održavanje vozila. Redizajnom magazina htjeli smo svim čitateljima pružiti još kvalitetnije informacije, pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile, ali i pomoći korisnim savjetima u nepredviđenim situacijama.”

Auto zona jedini je certificirani auto magazin za neplaćena izdanja, koji potvrđuje nakladu od 31,289 distribuiranih primjeraka. Redizajnom magazina AutoZubak je uspio Auto zonu plasirati na tržište, kao najtiražniji i najekskluzivniji auto magazin u Hrvatskoj.

Autor: Objava za medije
20. veljača 2014. u 14:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close