Od ovog broja, AutoZubak uvodi brojne inovativne promjene u magazin Auto zonu. Opsegom povećava broj stranica, sa 36 na 76. Sadržajno još bogatiji magazin, predstavlja dodatne rubrike, otvara niz autorskih reportaža i ekskluzivnih fotografija o automobilima, nudi savjete o vožnji i održavanju vozila, prati trendove pri kupnji rabljenih vozila iz uvoza, kažu iz AutoZubaka. Osim auto industrije predstavlja novosti moto industrije, i lifestyle Magazin Auto zona postaje dvomjesečnik, koji se bez naknade distribuira svim kupcima i korisnicima usluga AutoZubaka.
Članica Uprave za marketing AutoZubaka Žaklina Trbović, prilikom predstavljanja magazina je izjavila: “Cilj magazina je u svakom broju donositi korisne i zanimljive informacije iz svijeta mobilnosti, najaviti i predstaviti nova vozila na tržištu, i ponuditi korisne informacije važne za održavanje vozila. Redizajnom magazina htjeli smo svim čitateljima pružiti još kvalitetnije informacije, pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile, ali i pomoći korisnim savjetima u nepredviđenim situacijama.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu