Agencija za tržišno komuniciranje, poznata i zbog ekskluzivnog prava zakupa i prodaje najjačih i najutjecajnijih radijskih brandova u Hrvatskoj, napravila je novi značajni iskorak. Zajedno s partnerom Narodnim, prvi se put prijavila za najvažniju regionalnu digitalnu nagradu i odnijela pobjedu. Važno je istaknuti da su u igri bili najjači agencijski igrači od Ljubljane, preko Sarajeva i Skoplja, do Beograda. Za SoMo Borca stiglo je ukupno oko 130 prijava u 9 kategorija.
AMM i Narodni osvojili su stručni žiri kampanjom – Viber stickeri koje gledaš i slušaš, a koje je osmislila i producirala digitalna agencija Mediacor. Prvi put u Hrvatskoj su ponudili animirane i zvučne stickere, a Narodni je postao prvi radio s vlastitim Communityjem.
O toj se kampanji priča. Zašto? Brojke možda i najbolje daju odgovor na to pitanje.
U doslovno tri mjeseca izgrađena je zajednica na Viberu koja broji više od 150 tisuća ljudi (malo manje od Splita, više od Rijeke). Stickeri Narodnog poslani su 3,5 milijuna puta, a gotovo četvrtina stanovnika Hrvatske ih je vidjela iz prve ruke, njih oko 800 tisuća. O kojem je pothvatu riječ, može se steći dojam ako zamislite da su svi stanovnici grada približno veličine Zagreba barem jednom primili ili poslali njihove stickere.
Surađujući s najslušanijim radijem u zemlji i jednom od vodećih svjetskih messaging platformi te agencijom Mediacor, AMM je stavio u puni pogon i svoj, relativno nedavno ustrojeni, Kreativni odjel. Bio je to i svojevrsni test koji su uspješno položili.
Na čelu Kreativnog odjela AMM-a sjedi Ivan Vukušić, poznato lice s malih ekrana. Izvan stručnih krugova manje je poznato da je prije godinu dana prihvatio novi izazov – smišljanje kreativnih formata, kampanja i reklama koje će se pamtiti.
Upravo je on u ime AMM-a preuzeo nagradu na Weekend Media Festivalu.
„Nevjerojatan je osjećaj popeti se na pozornicu i preuzeti najbitniju digitalnu nagradu u regiji, a sve to u manje od godine dana mog rada u agenciji. Privilegija je imati partnera kao što je Narodni koji je odradio lavovski dio posla. Želim zahvaliti i Viberu i Mediacoru, bez njih ovo ne bi bilo moguće.“
Ističe da je ovo za njih idiličan početak, a nagrada velika motivacija za dalje, za stvaranje efektnih, drugačijih kreativnih rješenja koja će se pamtiti.
Pogledajte pobjednički video.