Poslovna priča kozmetičkog brenda Benefit počela je prije 40 godina kada su blizanke Jean i Jane Ford u jeku hippy pokreta i feminizma u San Franciscu otvorile svoju prvu kozmetičku trgovinu.
Danas je ovaj internacionalni kozmetički brend prisutan u 45 zemalja, a od prošlog tjedna i u Hrvatskoj. Kako kaže Guillaume Mercadié, marketing menadžer za Europu, zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s parfumerijama Douglas u Njemačkoj, odlučili su se za naše tržište jer taj maloprodajni lanac ima poslovnice i po Hrvatskoj. Osim asortimana Benefit dekorativnih proizvoda na policama, u većim hrvatskim Douglas parfumerijama Benefit će imati i svoj Brow barove, kakvih je 1700 diljem svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu