Obrađivanje podataka, kako bi se predvidjela budućnost, postao je jedan od glavnih alata svih poslovnih modela. Moderna snažna računala i prateći softver učinili su da se u djeliću sekunde može analizirati velika količina podataka i doći do relativno preciznog predviđanja.
Da bi i hrvatski menadžeri u tome bili što bolji, pobrinuo se Centar za inovacije u Zagrebu koji je ovog tjedna organizirao četverodnevni tečaj Market Research Colloquium, a na kojem je glavni predavač bio profesor Joe Hair, možda i najveći svjetski autoritet na tom polju. Hair, koji je autor bestselera Multivariate Data Analysis (MDA), kaže da su podaci nužni svim tvrtkama, kako velikim, tako i malim, da bi na temelju njih svakodnevno mogle donositi odluke na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu