Autor/Izvor: © Portal croenergo.eu (M.P.) / ENERGO MEDIA SERVIS / Media Matters
Za vrijeme svog prvog dana emitiranja, televizijska kuća Al Jazeera America klimatskim je promjenama dala više prostora nego što su to neke druge druge tv kuće u SAD-u napravile tijekom cijele 2012. godine. Istovremeno je ova medijska kuća uspjela izbjeći uobičajene probleme u izvještavanju o klimatskim promjenama kao što su lažne inforamcije ili nijekanje ljudskog faktora. Emisija "Inside Story" gotovo je u potpunosti bila usmjeren na temu klimatskih promjena te je u nešto više od 25 minuta trajanja američkim gledateljima dala novi pogled na klimatske promjene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu