Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Adria Media Group novi je partner Styrije

Autor: Poslovni.hr
07. studeni 2014. u 13:54
Podijeli članak —
Photo: Igor Kralj/PIXSELL

Najjači u Hrvatskoj i regiji: Styria i Adria Media osnažili tržišne pozicije.

Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group, danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i  mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web komunikacija. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu  dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji. 

Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group, danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i  mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web komunikacija. 

Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu  dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji. 

"Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u Adria Media Zagreb, uglednim europskim kompanijama Sanoma i Gruner&Jahr, na dobroj suradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner s kojim ćemo zajedno nastaviti razvijati hrvatsko tržište magazina", rekao je Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media Group. 

"Dominantnu poziciju među dnevnim novinama i digitalnim medijima upotpunili smo magazinskim izdanjima i time stvorili najbolji medijski portfelj u Hrvatskoj i regiji. Zadovoljni smo jer imamo partnera koji želi ulagati u razvoj magazina i koji također prepoznaje važnost digitalnih medija. U oba medijska segmenta Styria i Adria Media zajedničkim investicijama i suradnjom iskoristit će sve potencijale regionalnog tržišta. Adria Media Group za nas je idealan partner upravo zato što prepoznaje te potencijale i dijeli našu posvećenost razvoju i odgovornom poslovanju", izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku. 

"Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspješno nastavlja ostvarivati svoju viziju i ciljeve. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu  suradnju s partnerom kao što je Styria i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto vjerujemo u hrvatsko tržište koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvjereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti sa uspješnim razvojem magazina s jasnim ciljevima i brojnim inovacijama. Posebno želimo naglasiti da smo sretni zbog buduće suradnje s timom izuzetnih profesionalaca Adria Media Zagreb, koji su do sada pokazali izuzetne rezultate u poslovanju. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstva", izjavio je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group.

Autor: Poslovni.hr
07. studeni 2014. u 13:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close