Za pisanje web oglasa (Google Adwords, Facebook oglas, banner oglas) vrijede slična pravila kao i kod pisanja oglasa za druge medije, međutim, web oglasi imaju svoje posebnosti. Internet je interaktivan medij koji publici omogućuje da odmah reagira na oglas pa je to jedan od razloga zašto je povrat ulaganja u internet marketing iznimno velik. Pročitajte savjete koji će vam pomoći da osmislite kreativan web oglas koji će vam donijeti klikove i povrat ulaganja.
1. Za pripremu smjernica za izradu oglasa odgovorite na pitanja: Što oglasom želite postići?, Tko je vaša ciljana skupina, što znate o njoj i što joj treba?, Koje su glavne konkurentske prednosti vašeg proizvoda?, Koje benefite korištenje osigurava ciljanoj skupini?, Koja je glavna poruka koju komunicirate?, Koju ponudu promovirate?, Kako ćete komunicirati poruku?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu